Jag har kommit till insikt!

Jag har nu den senaste månaden börjat lyssna på musik som jag lyssnade på tidigare och jag inser nu att fan va bra musiksmak jag hade/har. Låten som jag nöter mest idag är en låt av from autumn to ashes som är ett grymt bra band från USA som tidigare hade två sångare. En av sångarna har dock hoppat av bandet för något år sedan och de senaste albumet som släppte som jag gillar kom dessvärre 2004 (tror de var då). Lägger upp en av mina favoritlåtar från albumet The Fiction We Live, är den här låten för "tung" för er mina vänner (jag vet att ni inte brukar uppskatta min musiksmak) så kan ni lyssna på no trivia med bandet ist, den är också sjukt bra men något mindre growl(ing?) eller skrik som mina vänner skulle säga i den låten :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0