Jag har ett supergrisminne!

Kommer ni ihåg One more time - Den vilda ? som var med i melodifestivalen 96? De gör jag, och texten kan jag också. Jag var alltså vid det här tillfället typ 9 år, skulle fylla 10 år under hösten. Varför kan jag texten? Det är sjukt och det skrämmer mig att jag kommer ihåg såna onödiga saker, är det sen något viktigt som jag måste komma ihåg att säga, göra osv så har jag glömt det inom 5 sek. Många har under min ungdom sagt att jag har ett så kallat supergrisminne, jag vet inte vad som menas med det men det låter lite obehagligt?
Har legat i sängen hela dagen idag och läst och myst med Flisan. Hon är så jävla söt eller snarare fulsöt, så jag vill äta upp henne. Hon ser så blåst ut på ett gulligt sätt, det kan nog vara för att jag tycker att hon ser ut som sen där idioten i Ice Age :D Titta själv, hennes nos och de är lite snarlikt! Alla charmas av Felicia, hon är en speciell donna ;D

  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0