In this river..

Idag saknar jag väldigt många som inte längre finns i mitt liv. Känner mig lite deprimerad, livet kan ta slut så jävla plötsligt och det gör mig ledsen. Många vänner (både ytliga och nära) åt mig har gått bort och när jag tänker på de så är det en ständig påminnelse om att man ska ta vara på varje dag som man får för man vet aldrig när det är den sista. Jag hoppas iaf att jag slipper gå på fler begravningar där det är unga människor som dött, det finns inge jobbigare. Nu blir det att ta en dusch och sen lägga sig i sängen och kolla på någon serie.



Saknar också en människa idag som jag sårat otroligt mycket, en person som aldrig kommer förlåta mig för det jag gjort. Jag hoppas att du har det underbart, jag tänker på dig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0