In munksund!

borrobompbomp pssccch! (Det är min trumvirvel för er som inte förstod). Sitter och gästspelar vid min vän Annas dator! Känns lite fel att sitta vid en stationär dator, tangentborden är så jävla obehagliga. Forza bärbart!! Sitter och har lite modevisning, Anna ska välja kläder till ett bröllop i helgen man kan inte riktigt bestämma sig, vi har dock enats om en klänning, Anna är inte så nöjd tror jag men vi tvingar! Har sett världens bästa film idag, skynda er iväg och hyr!! The signal hette den, måste nog vara världens bästa skräckfilm, hur ska jag kunna sova i natt?
Imorn ska jag upp tidigt och följa mama till skellefteå för att lämna in bilen, samtidigt som dom på bmw fixar den ska vi handla! Det är bra att mamma handlar hem mat innan hon åker, så slipper jag slösa pengar på sånt ;D Får se hur det blir på lördag, tanken var att jag skulle till lule och festa, dock går sista bussen vid 14 och jag har jobbat natt. Känner jag mig själv rätt så kommer inte jag somna förrän vid 12 tiden, så den bussen lär jag missa. Får se om brorsan kan skjutsa mig annars blir det nog svårt att ta sig dit. Någon som vill skjutsa? ;D Nu sitter Rebecka och Anna och tittar på vad jag skriver, känner att jag får lite scenskräck, skriver mer sen. Adjö!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Norrköping är en jävla cp stad!

2008-08-14 @ 00:30:32
Postat av: Caroline

Haha, jadu :P Du får väl komma hit o semestra eller något ;) haha

2008-08-14 @ 04:35:11
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/
Postat av: Kjelle B

Fan du måste komma!!! Vi ska ju åka jänk från krog till krog å klappa plåttak, ha ha!!

2008-08-14 @ 19:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0