I'm not a lesbian, but I hate men!

I know better, 'cause you said forever and ever, who knew? God damn it! Känner att jag är lite förbannad just nu. Tänker inte gå in på varför men jag hatar män, jag gör verkligen det. Satansjävlafittcpn! Nu är det inte jag som blivit "offer" för ännu en idiotkille utan en av mina vänner, men jag blir fan lika arg varje gång. Varför skjuta upp och skylla på olika saker ist för att va ärligt och säga från början "Jag vill inte träffas mer" Svårt? NEJ!! Jag vill inte träffa någon! Så, då vet mina läsare det!
Nu ska jag släppa det och tänka på annat. Lina och Oskar är här, jag och Lina har målat naglarna, blev väldigt fint men hur lätt är de att måla naglarna på en 3 åring? Hon har världens minsta naglar och rör sig i 190 hela tiden. Orkar inte skriva något mer, ska gå och äta sen bär det av till Anna. Fuck you, you fuckers!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0