IKEA idag!!

Kollade mitt konto, såg att jag hade bra med pengar kvar. Ingen ångest här inte ;D Så jag ringde och hyrde en bil, Ikea blir av idag, fan va roligt. Dock har vi bilen från 15 idag, Ikea stänger 18 så jag hoppas att jag hinner gå runt och hitta sakerna jag ska ha. Försökt ringa fetknoppen men hon trycker bara bort mig, så hon får inte följa till Ikea! :D Ringer Jenny nu och hör hur fan man tar sig dit för jag är vilse, Linköping är en stad jag inte besöker så ofta. Ska bli kul att få upp saker på väggarna, har inte satt upp så mkt än så länge eftersom att jag inte vetat om jag skulle bo kvar i den här lägenheten eller flytta till en annan. Nu blir jag iaf kvar på bäckgatan, känns bra för jag gillar min lilla lägenhet med mina fjuttiga 32 kvm :) Nu måste jag göra mig klar iaf, måste ju iväg och hämta bilen på en timme. Skriver sen och lägger eventuellt upp några bilder från gårdagen, men det är inte så säkert. Tjo!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0