I trim my bush

jag tycker verkligen att den videon är hysteriskt rolig! Antar att jag har grymt låg humor och skrattar åt det mesta, men jag är en jävla gladfis och det är bra i de flesta fall. I natt har jag drömt så jävla sjuka drömmar, var hemma i lägenheten så kom plötsligt en person upp (inga namn nämnda) och grät och lämnade fyra madrasser åt mig. Han hade flyttat in på tredje våningen alltså under Emelie som bor under mig. Han förklarade senare att han grät fast han tittade på fawlty towers som han annars tyckte var så roligt, och det var bara mitt fel?! Jag som aldrig annars drömmer har börjat drömma det mest konstiga drömmar, inte för att de gör ngt, jag tycker att det är rätt roligt :)
Nu ska jag återvända till barnen och roa dom, Emilia sa idag att jag var en surpuppa så jag måste väl ta och busa med dom som vanligt även om jag inte riktigt hade orken till det. Senare blir det en snabb repa på stan, ska in och köpa en sjukt snygg svart "skinn"-jacka. Den är så lovely att jag bara vill humpa den. Micka kommer i helgen, fan va roligt så det kanske blir en fest här i helgen ist. Ni är välkomna! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0