I go by the name Översten!

Jag blir kallad översten mer och mer just nu, vet inte om det har att göra med att jag umgåtts med Micka rätt intensivt senaste veckorna, hon kallar mig Översten. Ibland drar hon hela mitt nickname som är "Överste Röv" Var mitt smeknamn kom till var under en blöt natt i slutet av oktober förra året och varför jag kallas de kommer jag dessvärre inte att avslöja, de som känner mig vet och resten av er behöver inte veta :D Mickas man kom igår och hämtade henne från mig och det första han sa var "Jaha, hur är det med Översten idag då" Vet inte hur jag ska reagera på de smeknamnet, skratta antagligen då det är den reaktion jag tar till mot det mesta. I like my nickname och de som var med då namnet uppkom får sig ett gott skratt och mitt namn sprider glädje.
Nu ska jag gå och duscha, har inte hunnit med det än idag och sen ska jag lägga mig i sängen och läsa lite, kan eventuellt bli något avsnitt av Miami Ink och LA ink, är det bara jag eller är Ami James på något konstigt sätt rätt het?? I would most definitely tap that!







Kommentarer
Postat av: [elina]

SVAR; HAHA :D

2008-08-26 @ 00:43:13
URL: http://heretostay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0