I don't have time for this shit..

Nu har jag kommit hem från Svensbyn! Gott med lite tårta, fick även veta att brorsan kommer förbi imorn och skeppar av ungarna för han ska in till Left hand och höra med Fredde om tatueringstider, nu ska han även fylla insidan av armen. Tatuering blir som en jävla drog, det går inte att sluta. Brorsan påminde mig även om att jag snart ska plågas, han sa att de gör sjukt ont på ryggen, speciellt över ryggraden så det ska bli spännande, jag är inte så jävla kinkig då det kommer till smärta så jag tror ändå att det ska gå bra :) Kan nog bli så att jag åker in till Luleå på torsdag och går på Leos lekland med mina små hjärtan, vill hitta på så mkt som möjligt med dom nu innan jag åker hem :) Emilia ska även kommer och sova över någon natt nu innan helgen, så det blir mysigt :)
Sjukt trött just nu också, känns som att jag haft fullt upp hela dagen, städat, varit på stan, styrt middag med flickorna, varit hos brorsan och nu ska jag iväg igen, blir en solning och sen kan det nog bli en film med Rebecka, kan bli så att vi ser det här och efter de lirar lite guitar hero, men som sagt, vi får se. Haha dock sjukt i svensbyn, jag och brorsan parkerade bilen längst brorsans gård, sen när vi kommer ut så står den 5 meter längre bort? Hur kan det komma sig? Det var absolut ingen lutning och vi hade en växel i?
Jag ser ut som en transa just nu, Emilia (7 år) har sminkat mig med grön ögonskugga, sen rouge fulla kinderna samt ovanför läppen?! Glitter har jag också fulla håret, känner mig som en schlagertransa! ;D Sola.nu






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0