Hemska tider!

Den här natten tog också slut, seg har den varit med OS har underlättat!! Har väl inte hänt så mycket i natt, nån har ramlat, en tant har onanerat och nån har kräkts. Jag älskar mitt jobb! Jag har fått beröm av tanterna att dom gillar mig och tycker att det är synd att jag slutar, vissa undrar vafan de är för fel med kommunen som tvingar mig att jobba varje natt. En bad mig hålla käften och en annan försökte kyssa mig dvs inget extraordinärt! Idag spelar Emilia sin första fotbollscup, trodde aldrig att jag skulle hålla på svensbyn i fotboll men man får väl offra sig. Får se om jag åker och kollar, känns som att jag hellre sover :P Jag vet, jag är en dålig faster!!
Hittade Felicia (vår hund) ute på trappen nu när jag kom hem, där stod hon och trampade gladare än någonsin. Trodde någon var vaken men insåg snabbt att dörren var låst. Antagligen har mams och paps var lite för berusade då de kom hem i natt och glömde Flisan utomhus. Tur är väl att hon aldrig lämnar gården. Inte första gången det händer heller, sist var det vinter och då plockade postbilen upp henne ;D Nu sitter hon här och myser, jag tror att hon får sova med mig i sängen nu.
3 nätter kvar, sen är jag fri!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0