Hemma!!

Då har man varit hemma ett tag, resan gick bra men fan va väskor jag hade :P Tror inte det är meningen att man ska ha fyra väskor själv, tur att Anna var med så jag fick lite bärhjälp :) Kom fram vid halv 11, fan va regnigt det var här. Tog en taxi från resecentrum, var en turkbananas som skjutsade oss, kan lova att han tog en omväg som heter duga. Han cirkulerade i stan för att komma upp i en hundring och sen körde han till Hageby, orkade inte säga ngt utan betalade och var bara nöjd över att va hemma ;D Gick upp och lämnade väskan, skickade ett sms till Emelie om att jag skulle komma ner så snabbt jag smekt skruttan mot alla dörrar osv för att markera och få tillbaka min muttlukt i lägenheten, fick till svar att hon ville att jag skulle göra detsamma i hennes lägenhet ;D Vandrade ner till Emelie där hon tvingade mig att färga hennes hår, snäll som jag är så ställer jag upp, fick ju trots allt kaffe av henne :)
Skulle ju som sagt lägga upp bilder på min resa hem, blev inte alls många bilder. Blev en på mig, en på min öl som jag drack på kallax, en i flyget och ett i tåget. Spännande? Inte så värst, lägger upp dom iaf så kan ni se hur jag såg ut sekunderna innan jag lämnade Öjebyn. Lägger upp en bild på tatueringen imorn då den fortfarande vill kladda sig lite och jag är rätt röd runt den, inte så fint :D På Lördag blir det fest på trappan eller Takida, vad tror ni väger tyngst? Nu ska jag lägga mig i sängen och sova, i min säng, fy fan va jag har saknat den :D Stan imorn, wihoo!!

   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0