Guitar Heroes!

Det kan man kalla mig och Rebecka, ja jädrans vad vi har briljerat på det ikväll. Hon kör dock med helt fel för hon är vänsterhänt, testade det och det gick åt helvete ;D Annars har vi varit iväg och solat, alltid skönt att värma upp sig i det här jävla skitvädret, fick för mig att jag var sökande till idol i solariumet, för jävlar va jag drog av hit efter hit! Blev Måzze Z, Pink och en Brolle-låt! En film har vi också hunnit se ikväll, Sports movie? tror jag den hette, typiskt amerikansk film där dom kör parodi på andra filmer. Nu var det alltså sportfilmerna som fick sig lite och den var väl okej, precis som alla andra. Man skrattar men det är lite för mkt ibland. Nu blir det iaf att krypa ner under täcket, vet inte riktigt när brorsan kommer med barnen imorn men det känns som att det ändå kan bli en kort sovmorgon för mig.
OS är ju en jävla flopp för Sverige, minst medaljer i norden, SKÄMS! Men egentligen, vem fan bryr sig? Alla vet att det är vinter-OS som räknas då det enda sport som egentligen spelar någon roll spelas, dvs hockey. Vem glömmer OS 06 och målet i tredje perioden då Lidas la av ett slagskott ala Obsut från blå och avgjorde matchen, tala om OS ögonblick!



Pure concentration!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0