Gudinnan har anlänt!

Då var Micka här, har hunnit in till stan för att köpa jackan och den är så jävla nice :D Blir att ha den imorgon, måste bara hitta något som jag ska ha till! Ikväll blir lugnt, ska kolla om de finns någon film som vi kan kolla på. Jag hoppas så inni helvete att de blir en grisfest imorn med massa folk på krogen, däremot vet jag inte riktigt var man går ut i den här staden. Förr var Kalles givet men nu känns de jävligt sört att gå dit. 1906 var bra som fan förra sommaren men nu måste man ut så jävla tidigt för att komma in där för ALLA går dit. Får se om de blir nå folk som går ut, brukar inte va så mkt då det är helgen före löning men alltid finns det väl några törstiga människor som vill hälla i sig lite alkohol. Nu sitter vi på youtube och kollar på ett riktigt roligt klipp :D



Lär inte skriva mer denna aftonen, återkommer imorgon istället! Skulle dock uppskatta om jag fick tips på någon bra film som vi kan se. Tjoflöjt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0