Green with envy

tycker att det är ett jävligt fult uttryck, vadå grön? Varför jag tog den rubriken idag har absolut inget att göra med texten. Jag känner mig bara allmänt grön idag då jag har rågröna ögon, grön tröja + piercingen i läppen lyser grönt ;D Men grönt är fint, jag gillar den färgen :) Idag vaknade jag kl 5, jag säger ju att jag är pensionär!! Fast jag var pigg så vägrade jag stiga upp, greppade tag i en bok som alltid fungerar bra för mig då jag ska sova. Jag kan mig själv bra för vid kl 6 kastade jag bort boken och somnade om till 10. Nu ska jag och mamma iväg och köpa en digi till henne, hon vill ha en då dom åker utomlands på fredag. Erbjöd dom att låna min men mamma gillar att handla och dom orkade inte skicka den med posten sen. Jag är trött idag, mega mega trött. BTW!! Mamma sa att jag var brun idag då jag kom ner i linne, kaaatjiiiing! Nu måste jag iaf åka iväg, tog ett par bilder för att visa hur grön jag var men jag ser så sliten ut på dom så jag vet inte om jag vågar lägga upp dom, eller vafan.. Vem bryr sig!

   


Jag vet att jag ser blek ut på bilderna, men jag är faktiskt lite brun iaf!






Kommentarer
Postat av: Anonym

nej jag har ingen tatuering sen tidigare faktist, jadu, jag ska gå till olika tatuerare och kolla med dom :) har du nån tatuering?

2008-08-13 @ 12:27:56
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0