Grattis storebror!

Idag fyller min storebror flengo 29(?) år tror jag ;D Med det menas alltså att nästa år är det 30 årsfest och det ser jag fram emot :D Idag har jag inte så mycket planer, har precis duschat (skräll?) och tänkte bege mig in mot stan för att hitta något till brorsan, vet dock inte vad jag ska köpa. Sen blir den surisar med Rebecka :D Blir väl att vi betar av en film också kanske. Givetvis blir det en sväng förbi svensbyn också för en kopp kaffe och en tårtbit!
Insåg idag när jag vaknade att om en vecka ska jag lägga mig under nålarna, jag längtar men börjar bli lite nervös. Eftersom förra tatueringen knappt kändes så kommer säkert den här göra sjukt jävla ont :/ men de är det värt! Regnar fortfarande, tycker att regnet bör ta slut någon gång men tydligen inte. Jävligt uppmuntrande speciellt då man får dagliga sms om 40 grader i skuggan, 35 i havet osv, känn att ja bli förbannad nu! Känner att Rebecka snart kan dyka upp och jag sitter fortfarande i handduk, kanske borde springa och klä på mig osv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0