Ge mig arsenik!

Då var jag hemma och det skulle väl antagligen va bäst att sova. Sitter på min säng och funderar lite över livet, kommer dock inte fram till något vettigt då jag förmodligen är övertrött. Tror att jag kommit över den där trött-tröskeln som jag var inne i tidigare i natt. Nu är jag pigg igen men lägger jag mig ner så lär jag somna på två röda. 
Idag åker Hempa tillbaka till Norpan, hon är en gris! Jag vill också :) Fast först har jag lite saker att göra i norrland innan jag kan åka hem. Bland annat en tatuering, fest med Micka, lite jobb och träffa vännerna. Umgås med min familj då också såklart, dock åker mamma och pappa utomlands nästa fredag, schysst att åka då jag är hemma? Dom kommer dessutom hem 2 dagar efter att jag åkt till norpan! Nu är de inte så många dagar kvar som jag ska jobba!! i natt och sen fre, lör + fre, fyra till, kan det verkligen stämma? Isf blir jag otroligt nöjd iaf! Handlade som sagt idag, blev dock inte så mkt. Ett linne med bar rygg som jag kan ha då jag tatuerar mig, ett par bruna leggings och en sjukt fin blå/turkos sjal. Jag älskar sjalar, halsdukar osv så jag blev nöjd!
Nu blir det att somna till "Aldrig fucka upp"
Fick förövrigt Micke Dubois - Mycket mer än bara svullo av Micka idag! Så nöjd jag blev! Svullo borde få nobelpriset i humor!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0