Galna tider.

Det är ju massor med folk som läser min blogg, och inte bara en gång per dag utan massor, min läsar-linje pekar uppåt. Igår hann nästan dubbelt så många läsa min blogg än vad det normalt brukar va. Nu orkar jag dock inte försöka toppa det utan nu har jag varit på toppen och sett hur det var där bland blondinbella, kenza och den där blonda fjortisen och hennes lesbiska vän. Didn't like it så nu är jag tillbaka på botten igen! ;D
Tror helt allvarligt på att jag börjar att bli gammal, jag har alltid sett mig som en barnrumpa som har hela livet framför sig och så är det nog kanske. Men jag har insett att jag har en hel del saker som anses vara vuxet! Jag vet inte när det hände eller när jag inhandlade eller skaffade alla dessa saker men det är en skrämmande tanke. Jag tror att jag växte upp utan att ens märka det själv. Jag tom sover som vuxna människor och det är nog den största ändringen. Förr kunde jag sova överallt när som helst. Jag sov aldrig under nätterna utan det var dagarna till för. Sov länge gjorde jag också, kunde utan problem sova bort ett dygn och ändå va trött då jag steg upp. Nu då? Jag går och lägger mig 23 och vaknar senast 8:30 piggare och mer utvilad än någonsin.
Nåja, får se vad den här dagen har att erbjuda. Känns så konstigt att va ledig och nu när jag ordnat till dygnet och fått nässpray så är jag piggare än på länge och nu har jag inget att göra :( Nu blir det i alla fall att äta frukost! Men det där med åldrandet tåls att tänka på. Hann du med när du blev "vuxen"?



Jag vill inte att åren ska passera i den fart dom gör nu för då kommer jag snart se ut så :(





Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej hej!

ojojoj, vilken åldersnojja jag har haft! Insåg detta första gången när min två år yngre syster för ett par år sen vill käka upp chokladkalendern på en gång o sen smälta ner marabou i hålen och få en eftertraktad lyxkalender...jag avfärdade det hela med ett fynsande..."men sandra...det får man INTE göra"... Härlig blogg du har!

//Hanna

2008-08-12 @ 10:10:49
URL: http://candell.blogg.se/
Postat av: stina

tack va snällt..ja hoppas verkligen jag också.. så drygt att gå å vänta på svar:)

2008-08-12 @ 10:16:24
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: stina

oj haha..sånt hör man inte varje dag... typ som stina vi vill erbjuda dig en resa till thailand.. nej då.. men va skoj.. här e d dock lite segare..chefer som ska prata med chefer som ska prata med chefer..men imån ska ja få svar:P

2008-08-12 @ 10:25:37
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0