Galet tröttsamt

att gå runt i dessa mörka korridorer, förr var det iaf ljust ute men nu börjar sommaren lida mot sitt slut och så även de ljusa nätterna. Jag gillar inte mörker, vågar inte ens gå ut och röka ensam :( Jävla idioter på detta jobb som inte verkar ha bättre för sig än att gå runt och prata och hitta på lögner om min kära vän. Skulle helst vilja ta upp detta med dessa och fråga vad i helvete dom grundade allt på och av vilken anledning dom gör det. Meeen jag ska inte komma hit och röra om i grytan och skapa intriger, jag ska trots allt inte jobba kvar här senare, det ska dessvärre min vän göra. Jag vill inte skapa problem för min vän och hennes önskan om att jag ska strunta i det måste jag ju följa.
Nu ska jag gå och fortsätta jobba, puss hej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0