Fuck you I'm from Norrland.

Brollshit på söndag, blir mysigt va? Emelie och jag ska på stora nolia och mysa ikapp då han sjunger låten som han skrivit till mig "Det är hon". Man kan nästan tro att "Världens hörn" också handlar om mig, ja om jag var kille då! För jag är född i en liten by, i norrland. And i love it! Eller nej, de gör jag fan inte och det är därför jag bor i en något större stad och där älskar jag att bo! Men norrland har sina fina saker också, naturen, familjen, vänner osv. Bortskämd blir man medan man är här också, jag tror jag har tvättat en gång och möjligtvis diskat en tallrik sen jag kom hem. Mamma vill att jag ska flytta tillbaka, de tror jag hela min familj vill. Förrutom Marcos då, men han kan kissa på sig. Nu kom Matte och Elliot förbi, ska gå ner och kolla vad dom gör, låter som att dom spelar ps3, på återseende!
Jobb i natt också, bröööööl! Tjoho! Btw, får hört idag att jag är duktig och bra att jobba med. Jag tar åt mig väldigt lite av denna information. Meeen jag vet att jag rockar på mitt jobb, that's it! Ingen behöver berätta de för mig ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0