Fortfarande vaken..

Ligger i sängen och lyssnar på ljudbok, det brukar få mig att somna. Är så fruktansvärt trött, ögonen svider så fort jag har dom öppna och jag gäspar vad femte sekund ungefär, men sova det kan jag fan inte. Börjar få panik också med tanke på att om 3 timmar så börjar jag, det är snart!! Ska inte skriva så mkt, måste fortsätta att försöka sova. Måste bara säga att fan va skönt det är med trådlöst headset men jobbigt att de måste laddas, givetvis tar batterierna slut då man som mest behöver dom :) Skriver sen då jag är på arbetet.





Kommentarer
Postat av: Sanna

Rösta gärna på hiss eller diss i min blogg om du har lust =)

2008-08-06 @ 17:31:21
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0