Förbannat vad jag bloggar!!

Är det ett tecken på att jag har absolut inget liv alls? Förmodligen! Idag känner jag mig ensam, så jag ska gå och ta en dusch och därefter lägga mig så jag orkar med natten. Hon jag jobbar med började om igår och när hon insåg att jag var sjuk fick hon panik. Lovade på mitt liv att jag inte skulle sjukskriva mig i natt så det är väl bäst att bara pallra sig iväg till äckeljobbet. Nåja, jag saknar min grannhora idag, jag älskar henne för hon är en av de sjukaste människorna jag känner. Med andra ord är hon precis som jag när det kommer till att vi spårar and i love it!



General Emelie aka Shitler! <3





Kommentarer
Postat av: Linda

sv: jaha okej, sjukt söt :D

2008-08-09 @ 15:00:35
URL: http://undergroound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0