Förbannades klänningshelvete!!

Sitter här och är förbannad på min jävla klänning som vägrar sitta som den ska. Jag behöver fyra säkerhetsnålar för att den ska sitta på plats, jag har två. Hur fan gör man då? Självklart ska det också lossna massa skorpor från tatueringen hela tiden och det ser förjävligt ut. Tror att jag måste börja dricka så att jag lugnar ner mig, käkat lite nudlar också och hoppas på att de blir en bra grund för alkoholen, får poppa lite popcorn också och trycka tillsammans med mina öl. Ska ner i förrådet och se om jag har några säkerhetsnålar där, annars blir jag vansinnig. Måste hitta något annat att ha på mig, men ofta jag har många klänningar? Jag använder inte klänningar just för att dom aldrig sitter som dom ska, precis som den skiten jag har på mig. Känner att jag blir förbannad nu, återkommer senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0