En liten film om Brolle

eller med Brolle? Filmade en hel del igår, satt på första bänken så jag och Emelie såg grymt bra. Iaf så zoomade jag också vilket kanske var dumt eftersom jag ser att filmerna blev sjukt suddiga då jag la in dom på datorn. Men vem bryr sig, ljudet är okej och Brolle är söt. Har förstått att han charmar kvinnor/flickor i alla åldrar med sitt leende. Äldre märkte jag igår då Brolle hade dragit dit en jävla massa pensionärer, medelåldern låg helt allvarligt på 115 och man såg hur alla tanter tänkte tillbaka, mindes och blev sjukt sugen på denna yngling. Jag och Emelie är förälskad men också Emilia, 7 år kom till mig och sa att hon varit på brolle igår. Hon sa att han är jätte snygg fast har konstig lugg. Det säger väl det mesta? Alla älskar brolle!



Fast jag hade nog hellre sett Anders Fridén, jag är min man!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0