Dra åt helvete!!

Just nu vill jag be hela världen dra åt helvete. Jag har sovit för lite och alla är på mig hela tiden. Det ska klagas, kommenteras och hela tiden ska folk säga åt mig hur jag lever osv även om dom inte har någon jävla aning. Så nu har jag stormat iväg, sitter på sängen och ska lägga mig. Jag vill ge fingret till alla idioter, främst min mor idag men det finns även andra som jag vill be dra käpprätt åt helvete. Btw, någon som vill köpa ett DS? 800 pix, som hittat!
Din lilla fittjävel, jag kan också enbart tänka på mig själv och skita i mina medmänniskor. Därför blir det blocket + en rensning av mitt förråd när jag kommer hem. Många saker ska kastas! Som sagt, är inte pengarna på mitt konto på söndag så vet du vad som väntar. Tänker inte dalta och acceptera allt du gör längre DRA ÅT HELVETE!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0