Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?

Då var jag hemma och mjukisbrallorna har åkt på. Trött blev jag, nå så jävluskt då jag klev in genom dörren. Ska väl ta och ringa Anna nu och höra om hon vill hitta på något. Mår dock illa men det är väl en del av baksmällan ? Måste kolla på fear and loathing in las vegas idag igen, somnade igår och jag insåg igår att det var huvva längesen jag såg den. Älskar den filmen, speciellt i början då de sitter i bilen och plockar upp liftaren. Johnny Depp är så galet skön! Känns som att det blir en väldigt, väldigt tidig kväll för mig, jag längtar redan nu att få krypa ner under täcket med en bok. Felicia är deppig, hon saknar nog mamma och pappa. Hon har inte ätit sen i förrgår men då hon blir nog hungrig så äter hon nog. Undra hur mycket hon kommer att sura när dom kommer hem med tanke på att dom aldrig åkt i från henne. Mig är hon ju alltid sur på i några dagar innan man hunnit charma till hon och smörat lite för henne ;D Jag och Micka har idag suttit på youtube och kollat klipp och vi hittade en hel del jävligt roliga, tänkte lägga upp ett som jag skrattade sönder mig när jag såg/hörde :D



Adam Sandler är ofta alldeles för mkt, man har vissa stunder då han är så hysterisk rolig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0