Desperat hemmafru.

Väldigt få vet att jag är otroligt pedant när det kommer till mitt hem. Innan min inneboende flyttade in hos mig fick jag höra att jag ibland var nästan jobbig. Jag städade, diskade osv innan folk hade hunnit äta upp. Jag taggade dock ner när R flyttade in för hon var expert på att dra fram och lämna det där. I början städade jag men det slutade bara med att jag blev grymt irriterad osv, så jag lät det ligga. En grej som är bra är dock att mina vänner vet att jag är så. Hade några killkompisar hos mig och vi hade haft en jävla grisfest + en efterfest. På morgonen vaknade dom före mig, jag låg och sov länge och när R vaknade så sa hon till killarna "Malin kommer få sån jävla ångest då hon vaknar och ser det här" Vad gör dom? Jodå dom städar, dammsuger, diskar osv så när jag kliver upp var det hur fint som helst ;D Iaf när jag kom hem hit till mams och paps fick jag panik, det var saker fan överallt så jag började plocka och ifrågasätta hur dom kan leva i ett sådant kaos! Dom har inte ens speciellt stökigt har jag i efterhand märkt. Men då var det kaos för mig, nu lever jag mitt i kaoset och gästrummet som jag sover i är inte längre så fint som det var då jag kom hem. Golvet syns typ inte längre för jag har kläder Ö V E R A L L T ! Men nu har iaf mamma och pappa åkt utomlands och då har jag tagit över som hemmafru, jag har städat, diskat x 4 och lagat 2 middagar. Först till Emilia och Elliot och sen till mig och brorsan. Känner hur städilen börjar krypa i fingrarna men jag tror jag ska tagga ner med det till då jag kommer hem. Även om det städades där för ett tag sen så känns de som att det kommer va en hel del damm, överallt. Nu luktar jag iaf Yes diskmedel (deras diskmaskin är trasig :() så nu blir det en dusch :D Sen blir den en tripp till affären och sen bär det av till Anna







Kommentarer
Postat av: JB

Hej!



Svara på dagens fråga



http://vastertorp.blogg.se/2008/august/bloggfragan.html



Tack för din medverkan



Mvh



JB

2008-08-18 @ 17:28:37
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: sandra

Du har väl inte missat att Veckans Blogg utses idag? Rösta på vem du tycker ska vinna på



http://cherryskull88.blogg.se/2008/august/veckans-blogg-sista-chansen.html

2008-08-18 @ 17:30:54
URL: http://cherryskull88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0