Dålig inspiration

Jag tycker att de är jobbigt att blogga nu :/ Jag har inget att skriva om och mitt humör är inte på topp. Somnade vid 10 idag, kl 13 så vaknade jag av syskonbarnen igen. Så det blev inte många timmar idag. Ska väl lägga mig efter middagen men de är ju ingen garanti att jag somnar. Somnar jag inte så kommer jag att ta livet av mig i natt, jag lovar att de var nära nu natten som var.
Jag funderar på saker som jag egentligen inte borde fundera och reflektera över men jag kan inte låta bli. Det är inget jag direkt kommer att skriva om här men mina tankar och framförallt drömmar är helt sjuka just nu! Jag tror det beror på att jag har druckit för lite den här sommaren! Fylla är underbart och underskattat!
Nu blir det att fortsätta lira guitar hero, måste faktiskt säga att jag börjar bli riktigt grym! Fast de gör ont i fingrarna som satan :( Krampar typ, mån tro om det är ett tecken på att man ska spela lite längre ;D You rock!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0