Dags att vakna nu era horungar!

Gårdagen bjöd på en hel den roliga saker, så roliga att jag nästan knivhögg min vän Emelie! Nu har jag glömt några känns det som, men det absolut roligaste var att Emelie knäckte att hon stannar och gör sin praktik här i norpan, hon hade tidigare tänkt göra den i Piteå och då åka iväg och va borta mellan Januari och Juni, jag hade saknat henne jätte mkt då :( Hade också en vinare på borden då jag kom in i lägenheten (Tack storebror!) så det kan nog bli så att jag dricker lite av den i helgen, jag har längtat som fan efter att ha festat här, Piteå kan suga en mamasnana. Nu blir det iaf en dusch och sen är väl planerna att dra sig in mot staden, funderar på om jag ska betala räkningarna först då det kan spenderas en hel del kr idag. Jag är inte så ekonomisk om man säger så, men så länge jag betalat mina räkningar så är det väl lugnt?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0