Cannabisplanta.

Var tvungen att skriva igen, för när jag satt och åt mina melonbitar så tänkte jag som snabbast bläddra genom vår fina dagstidning Piteå Tidningen. Där kunde man läsa att i en park i centrala Luleå så odlas det cannabisplantor. Jag hatar luleå, har alltid hatat luleå. Inte hockeylaget, men staden. Åk dit och ni kommer att förstå mig! Många i Luleå har ringt till polisen om detta men polisen har inte tagit tipsen på så stort allvar då de ansett att det varit Hampa, en annan planta som är väldigt lik cannabis. Det krävdes en man från Jamaica för att övertyga polisen om att den var  äkta. För det finns säkert ingen potthead i Luleå som kunde intyga att det var Cannabis?
Nåväl om Luleå odlar Cannabis i parkerna i staden så måste jag kanske tänkta om, Luleå kanske inte alls är så fy skam ändå!



Nån som vill följa till Luleå och krypa runt i buskarna?





Kommentarer
Postat av: Angelica

HAHA! Inget skämt? det var som fan. xD

2008-08-02 @ 20:29:09
URL: http://metheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0