Can you even look me in the eyes?

Nu har jag varit vaken länge men ändå lyckats hålla mig från detta beroende som håller på att göra mig vansinnig! Jag gillar egentligen inte att blogga då jag är en person som inte gillar att människor vet allt som händer i mitt liv. Nu skriver jag kanske inte allt här, men ändå relativt mycket. Men slutar jag skriva så kommer jag stänga in allt inom mig själv och det kan jag inte göra, för då börjar jag må skit. Nåväl, jag fortsätter skriva och får väl se hur länge jag håller på.
Har hunnit läsa ut en bok idag, Mias systrar. Har läst de andra tre i den serien otaliga gånger, sen var jag på ICA i öjebyn med mamma en dag och där såg jag den här boken, givetvis köpte jag den. Att jag inte köpt och läst den för längesen är nästan en liten skräll! Tänker inte gå in om handlingen då jag tror de flesta vet vad de böckerna handlar om, sjukt dock att myndigheterna och poliserna skiter fullständigt i vad som händer och misstror när någon vågar berätta. Sverige, Sverige älskade vän. Som Kent så fint säger det; Vad är det som hänt?
Har iaf nyss duschat, tänkte gå ut och sätta mig på trappen och ta mig en cigg och njuta av vädret men det verkar dock inte vara något vidare så det kanske blir att spela lite ps3 ist :P Senare idag blir det middag med Rebecka innan hon börjar jobba. Vet dock inte var vi ska äta, någon som har tips på ett bra ställe? Inget hamburger eller pizzaställe vill vi på :P
Pinks låt Dear Mr. President tilltalar mig, visste inte att hon kunde göra sån musik. Och ja, jag vet att den är gammal men det spelar ingen roll. Gammal musik kan också vara bra.
16 dagar kvar, sen är jag hemma!!



Jag längtar efter dig och hageby! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0