Bussen har stannat ditt mongo, dags att kliva av!

Nu har jag suttit och tittat på mina brorsbarn då dom spelat Soul Calibur IV, satan va duktiga dom var!! Dom flisade allt som kom i deras väg, det kanske är en bra taktik att våldtrycka på alla knappar samtidigt? Söta är dom iaf, sen så ville Emilia att fota mig + att vi skulle göra grimarser, måste givetvis ställa upp och det kommer ni få smakprov på i slutet av detta inlägg!
Pappa har vunnit på lotto, vet inte hur mycket för de sa han aldrig men glad var han. Varför är det alltid folk som inte behöver pengar som vinner dom? Typ 97 åringar vinner massa miljoner och pappa vinner på lotto. Jag kan lova att jag är i större behov av pengar än vad min pappa är! Men det är väl bara att säga grattis och glädjas för honoms skull.
Jag är sjukt sliten idag, jag vill va ledig i 2 veckor utomlands så att jag få vila upp mig och komma tillbaka till Sverige på topp, precis som jag brukar göra men jag kan inte. Jag har alldeles för många saker som jag ska köpa samt göra, direkt jag kommer ner till norpan ska jag gå förbi Lucky 7 och boka en tid för nästa tatuering, vet dock inte vad jag ska göra då men något ska jag göra som ska täcka upp vaden!
Nu ska jag ta en dusch och sen blir det väl stan med Rebecka :)

   
   
  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0