Brother Ali

Eftersom att jag stal "Uncle Sam Goddamn" - rubriken av denna man, Brother Ali så kan jag iaf lägga in låten. Jag har gillat denna kille länge, han har bra texter som fan och han har en hel del vettiga saker som han vill ha sagt. Lyssna på Prince Charming, tycker att den är sjukt roligt :D Albino är han också, lägg märke till hans kritvita ögonfransar :D



Welcome to the United Snakes, land of the thief home of the slave.
The grand imperial guard where the dollar is sacred and power is God.





Kommentarer
Postat av: jecica

Jo, jag fick oxå den känslan när jag drack idag. Men annars har jag alltid tyckt om cola.

2008-08-12 @ 23:27:08
URL: http://jecica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0