Brolle for president!

Sådär, nu är jag galet trött! Sov inget efter jobbet och de känns i kroppen nu, blir att lägga sig och sova faktiskt. Lär sova i en evighet, känns som att jag behöver det iaf. Orkar inte skriva så mkt, så jag lägger in några bilder istället. God natt!
Lägg också märke till ringarna under mina ögon, de är så man ser ut efter att man jobbat som en jävla apidiot!
Att det ska vara så jävla svårt att betala tillbaka pengar som man är skyldig, jag ser det som en självklarhet och skulle må riktigt dåligt om jag struntade i att betala tillbaka pengar till en vän. Finns tydligen människor som skiter i det och ändå har gott samvete, tragiskt hur lite man kan bry sig om andra än sig själv.

   
   
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0