borrobompbomp pssccch!

God damn it vilka sexdrömmar jag haft i natt! Blev satans sur och besviken då jag vaknade. Det konstiga är väl kanske att personen jag drömde om har jag inte träffat på över 5 år? Varför drömmer jag om honom nu? Det var nice ändå :D Michael Phelps tog alla åtta guld och är nu störst i världen, hur fasen ska han hitta motivation för att fortsätta? Han kanske ska ta guld i alla distanser som han inte har det än? Hade vart rätt fränt att ha guld i alla :D Imorn blir det surströmming igen fast den här gången med Emma och Rebecka, vet inte om jag är så sugen men vi träffa dom så mkt som möjligt innan jag åker hem, är ju trots allt inte alls länge kvar nu, 8 dagar eller något? Idag är planerna att umgås med Anna lite, somnade igår så hann aldrig med det :( Men först ska jag va barnvakt, Emilia och Elliot är här nu för brorsan ska åka till skellefteå med mams och paps bmw på Burlins, skräll ens?! Klippkort nästa? Regnar som satan, jag som tänkte gå ut och gå med Flisan, nåväl de ger väl med sig om en stund, hoppas jag. Jag orkar inte ta några kort idag. Kan dock lägga upp låten som jag lyssnar på just nu och den stämmer in som fan för idag är första dagen jag eldar i kaminen för att det är så galet kallt i huset, Takida - Summer's gone.



Jag hoppas att nästa sexdröm jag har handlar om trummisen i Takida, GURR!





Kommentarer
Postat av: Jenny

haha taaack:D:D

2008-08-18 @ 13:33:25
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0