Bloggrekord!!

eller läsarrekord det kanske heter? Jag har aldrig haft så många läsare som idag, trevligt! Dagen började otroligt lugnt för mig, har varit så galet trött så har mest legat i sängen och läst. Efter det blev det inköp av godis och oreo, hyrde en film också och åkte till punkt! Där såg vi (jag, Emma, Rebban) One missed call, vi hade alla sett den förr såg vi när vi startade den. Dock så jävla äcklig! Jag hatar skräckfilmer och jag tror en scen i den filmen var bland de äckligaste någonsin. Annars har vi väl pratat om det som oftast brukar komma upp då vi pratar, sex, onani, pojkar osv. Ämnen som man aldrig heller blir less på att prata! Nu är jag megatrött så ska ta och borsta tänderna och försöka ta mig in i duschen. Sen blir det att lägga sig och läsa lite innan jag somnar, ska bli så galet skönt att lägga sig när det är mörkt ist för att jobba. Jag älskar mörker!
Någon mer än jag som älskar Oreo-kakorna? + har någon smakat twinkies? Hört att dom finns på citygross ute på ingelsta, någon som vet om det stämmer? :)

 

Någon som vet av andra godsaker från amerika? ;D





Kommentarer
Postat av: Dr.Phil's patient

Läsar-rekord ger en lite av ett storhetsvansinne och man vill bara uppnå högre och högre siffror. Jag har själv varit där, den ständiga kampen om fler läsare drev mig till vansinne.



Jag slutade när jag var på topp. Minns inte exakt, men jag tror att det var 25 unika läsare som läst min blogg på en dag. Mer än en unik läsare i timmen! ;)

2008-08-10 @ 23:31:30
URL: http://www.gone.se
Postat av: Caroline

Jag bor i USA så jag vet en massa godsaker som finns här. Bl.a. ett godis som heter "swedish fishes" som jag aldrig har sett hemma! Hmm.. O sen finns det massor av olika oreossorter o massa goda Ben&Jerry smaker. Mums fillibabba

2008-08-11 @ 23:27:07
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0