Black jack!

Visst heter det så? Jag vill iaf bara berätta för er att jag spelade det igår och jag regerade, 21 is my lucky number. Nu vann jag inga stora summor då jag blev för törstig och gick till baren och beställde upp pengarna men det är kul att för en gångs skull vinna. Jag vet inte hur man spelar, igår lärde jag mig att man kan splitta på korten (Tack mannen i lockig blond kalufs)! Däremot är jag ju en sån jävla speldjävul, jag vet ALDRIG när jag ska sluta och helt plötsligt kan jag ha spelat bort en jävla massa pengar. Tur att jag föredrar att dricka framför att spela annars hade jag aldrig tagit mig från bordet. Nu ska jag krypa ner under täcket iaf, mina ögon svider!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0