Avgjuta sin egen fitta?

Kollade på aftonbladet om en konstnär som gjutit av 100 fittor, varför gör man något sådant? En fitta är fan inte vacker, hur fan den än ser ut! Började fundera på om jag hade några vänner runt omkring mig som skulle ställa upp på något sådant, de flesta jag tänkte på var solklara nej.. Emelie och Micka, haha ni var undantag, tror fan ni skulle ställa upp på något sådant!
Sjukt va trött jag varit i natt och det har nog gått ut över en och annan, INTE bra. Men jag får skylla mig själv då jag inte sovit något under dagen. Nåväl nu får jag iaf sova men är inte det minsta trött längre, tror jag kommit förbi spärren. Så nu blir det lite guitar hero 3 och sen sängen. Måste även säga att jag måste va sämst i världen på det. Jag klarade inte ens av att köra en hel låt då jag körde på training och på de mest långsamma som gick ;D Nåja, snart är jag bättre, måste bara ge det lite tid och träning! Bra låtar förövrigt på de spelet, blev lite chockad då Weezer kom med My name is Jonas! Ha en underbar dag mina vänner! Fortfarande, In Flames någon? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0