Återigen gryr dagen vid din bleka skuldra..

Jag tror vi flyyyyyyyr rakt in i soooolen.. Jag tror fan inte ens låten går så men det är skitsamma. Nu har jag vaknat, eller det var längesen har hunnit läsa ut en bok på över 300 sidor sen jag vaknade så den som har lite förstånd har då insett att den här donnan har inte sovit många timmar alls. Men det gör inget, för sova kan jag göra ikväll eller i natt eller när jag än vill. Ni förstår inte vilken frihet det är att slippa lägga upp sina dagar och planera in sovtimmar så att man ska orka med livet! Vars är Rebecka?!! Längesen jag hörde av henne och det är tråkigt, jag som snart åker hem måste passa på att umgås med mina vänner för jag kommer sakna dom när jag åker hem :( Någon som vet var Rebecka håller hur? Isf skulle de va tacksamt att ni berättade det för mig! Slänger upp en bild så ni vet vad ni ska leta efter :D

Det här är då Rebecka från tidigare i sommar då vi satt och hällde i oss mänger med öl, sprit, vin och likörer! Ni vill jag veta vad som hänt henne! REBECKA VARS ÄR DU?!!!






Kommentarer
Postat av: Beckis moster

Hej jag vet var hon är men jag säger inget hihi

2008-08-11 @ 11:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0