Är det bara jag?

Eller är det satans varmt idag? Tror det är jag och mina 40 grader som termometern visar. Har sprungit mellan duschen och sängen idag, så jävla färdig. Huvudvärk har jag och megatäppt näsa. Snart börjar jag jobba också, hade velat sjukskriva mig men vafan, de är ju bara 2 nätter och det kan jag nog härda ut! Har seriösa funderingar på att lägga ner den här bloggen, känns som att jag får så stor press på mig av mina miljoner läsare! Känner att jag måste va hysterisk rolig och skriva bra saker hela tiden. Jag har inga bra saker att skriva, rolig är jag inte heller! Roligt är dock att det nog blir Slipknot i november(?) tror jag det var iaf, Micka kommer ner till norpan och då blir de rock n roll! Nu ska jag sova en stund till och ta en dusch för att kanske få lite energi så att jag orkar med jobbet. Satt och kollade på bilder, hittade några då Lina testade solbrillor. Fan va söt hon är!

  





Kommentarer
Postat av: EricaCs

Gud vilken gullig liten tjej ! puss

2008-08-08 @ 18:04:50
URL: http://ericacs.blogg.se/
Postat av: Linda

söt tjej, din dotter?

2008-08-08 @ 18:07:37
URL: http://undergroound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0