Äntligen hemma!

Mitt jobb har varit sjukt idag! Det sägs att det sista som lämnar människan är hoppet, jag tror det stämmer. Däremot tror jag att hoppet kan tolkas på olika sätt. I natt har inte bara en karl stött på mig, vad hoppas dom på? En karl hade igår ramlat och slagit upp hela huvudet, dom sydde ihop såret och i natt har jag suttit och "vakat" över honom så att han inte skulle ställa sig och ramla igen. Vad gör karl? Jo han ser att jag sitter där, han är ofta väldigt kramig av sig. Stryker ofta en på kinden, vill ha pussar osv. I natt var de värre. "X vart är du påväg? Ställ dig inte upp så du ramlar igen" fick till svar "Men jag är ju så kär i dig och nu ska vi ligga" Lite  äckligt va? Tänk dig då att den gubben är runt 80. Flickorna sa det idag på jobbet "Malin, det är nog något speciellt med dig, det är många här nu som är förälskade i dig. Aldrig har vi sett X som han är då du kommer. Han skiner upp och blir som en helt ny människa" Jag gillar inte de. Iofs, kanske ska dra en Anna Nicole Smith, gifta mig med någon som snart dör och sen ärva massa pengar. ;D
Tror förövrigt att min mobil håller på att gå sönder, precis som alla saker gör när jag köpt dom. Idag har inte ljudet fungerat, kunde inte spela musik, ringsignalen, alarmsignalen eller smssignalen funkade inte heller. Startade dock om telefonen då jag kom hem och nu funkar det igen.. Är dock säkert bara en tillfällig lösning, snart lär inte det funka heller.
Nu blir det en ljudbok, har börjat på "Aldrig fucka upp" han som läser har grymt irriterande röst och gör pauser där det inte ens ska va det, men den är sövande och just nu behöver jag sova. Adios!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0