Anmäld för barnarbete..

borde jag bli. Min brorsdotter Emilia är här nu och ska sova över hos faster Malin. Vi har varit en reva på stan där Emilia fyndade en keps och två tröjor, själv la jag av en "skinn"jacka som jag ska köpa imorgon, När vi kom hem tvingade jag Emilia att diska ;D Därför bör jag kanske bli anmäld för barnarbete :) Nu håller vi iaf på att tolla några filmer som vi ska se senare, vi ska väl ut och gå en stund med Felicia också även om vi redan har varit ut med henne tidigare idag. Emilia vill säkert spela lite Soul Calibur också om jag känner henne rätt så det måste hon ju få göra. Skriver mer sen då jag har tid, tror inte Emilia vill sitta här längre, hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0