Änglar finns

Jag har turen att ha en jävla massa änglar runt mig, mina vänner är änglar, min familj är änglar men också damen jag jobbar i natt med är en ängel. UB vet att jag är väääldigt dålig på att förbereda mig för att jobba, jag är svindålig på att äta och under natten så halsar jag bara i mig kaffe. Hon tar förgivet nu att jag inte har ätit att jag kommer och anser att jag måste äta för att klara av att jobba nätterna. Så vad gör hon? Jodå, hon packar matsäck åt mig, inga jättemåltider för de vet hon att jag inte äter. Idag hade hon med sig pastasallad åt mig, så jävla god. Morötter, vitkål, pasta och rostbiff + en banan. Nu blir det att försöka få i sig lite jordgubbar också. Visst är hon underbar? Undra hur jag hade mått nu om jag inte hade ätit mer än melonerna jag åt innan jag åkte hit, förmodligen inget vidare. Nu slutar jag iaf om 4 timmar, sen är jag ledig en natt SKÖNT! Imorn kommer Emelie vid 13 då ska vi på Nolia och strosa runt och lyssna på brollemannen. Nu blir det en kaffekopp och en cigg, därefter jordgubbar! Btw, natten började åt helvete men nu är de lugnt, sömnmedel + hemenevrin är grymt när man ska få någon att sova!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0