And there he was, showing off in his wheelchair!

Sådär, då var man hemkommen från stan. Satan va mamma kan springa runt på affärer!! Nåja, hon köpte en ögonskugga till mig så jag blev nöjd ändå :) Hittade en kamera också, jag vill ha deras kamera :( La upp som förslag att vi helt enkelt kunde byta eftersom att dom redan kan min kamera, de vill hon inte! Köpte världens fräckaste sak också, nagellackborttagning, det är en burk som man bara stoppar ner fingret i och när man drar upp nageln igen så är nagellacket borta! Vilken fantastisk uppfinning! Efter att vi varit färdigt på stan så åkte vi förbi Coop, mamma behövde handla lite för vi ska äta surströmming idag (Rebecka är du green with envy ;)) Jävligt gott ska det dock bli, var längesen jag fick äta det. Blir inte att man gör det till sig själv i norpan, luktar ju så förbannat äckligt också så jag vill inte ha den lukten i min lägenhet :P
Jag vet att man inte ska va elak mot andra människor, främst så ska man inte skratta åt människor med funktionshinder osv. Men jag dog när vi var på Coop, för där var en kille som satt i rullstol som försökte charma en tjej, tänkte genast på Jason Rouse och då kunde jag inte hålla mig. Killen wheelade runt henne, fram och tillbaka och körde på bakhjulet. Jag vet inte om det lyckades charma henne, dock kul att se :P "I know i'm going to hell for that but fuck it, its going too be warm and im going to know people there!" Nu ska jag börja göra maten, eller kanske inte riktigt än men något ska jag nog hitta på att fördriva tiden. Sen är planerna att jag ska åka och umgås med Anna, lär bli trevligt :)





Kommentarer
Postat av: Alexandra

de fungerar verkligen superbra de man gör hemma, underverk :D

2008-08-13 @ 14:23:19
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jo det har du rätt i :) men det är bara och läsa sig fram :D

2008-08-13 @ 14:28:14
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0