Allt och inget!

Nu har jag varit och solat, bränt mig i vanlig ordning också :) Men det är skönt att sola, speciellt då det är så dåligt väder! Man tinar som upp i ett solarium och när man är brun så känner man sig fräschare och finare på något sätt. Dock skrattar alla åt mig då jag säger att jag är brun, dom tycker att jag fortfarande har en nyans av vit! Vilken låt kom då jag la mig och sola då? Curly Sue såklart, har verkligen försökt att undvika den låten men det går fan inte. Your smile is heavenly, I don't deserve all the love that you're giving to me. Your touch makes it hard to breathe, the shiver's around me now, you're so fine. Orden ekar i mitt huvud och jag vet inte hur jag ska få dom därifrån. Orkar inte tänka på det där mer nu.
Kan inte säga hur less jag är på att få jävla kronofogd-brev i min brevlåda! Dom är inte mina, har fan aldrig haft en betalningsanmärkning i hela mitt liv, göra en adressändring verkar va så helvetes svårt! Du bor inte hos mig längre, jag ångrar att jag någonsin ställt upp för dig och jag vill bara att du ska försvinna ur mitt liv men dina jävla brev ger mig en ständig påminnelse om att du finns och jag vill I N T E  veta av dig! 
Nu ska jag kolla lite tåg alternativt flygbiljetter till Rebbanbebban, kolla lite priser så att hon kan komma mer till mig! Antar att flyg är billigast, brukar va det men hon har aldrig flygit förr och då tror jag inte heller att man är så sugen på att sätta sig på ett flyg själv och sen irra runt på arlanda. Jag tycker att de är skitlätt, men jag har flygit så jävla mycket under min livstid och spenderat alldeles för många timmar på arlanda. Däremot kan hon ju ringa mig då hon landar så kan jag guida henne ;D



Har kommit fram till att det är mycket roligare att läsa en blogg där det finns bilder så jag laddar upp denna för jag är inte så sugen på att ladda upp en bild på min tomatfejja nu. I det här solariet så brände jag sönder mig iaf.

Tangerat mitt läsrekord idag, vem vet om jag hinner slå det gamla. Det är ju trots allt 2 timmar kvar av dygnet. Funderar också på att ha fest hemma på lördag, men vi får se. Någon som vill komma? God natt





Kommentarer
Postat av: Linda

ne det är sjukt! Killen eller rättare sagt gubben här har gått och erbjudit småpojkar pengar för avsugningar och sex. Så sjukt äckligt! Han blev släppt för det var brist på bevis..

2008-08-11 @ 22:16:33
URL: http://liiillas.blogg.se/
Postat av: Mamma Jessica [Vardag, design, tävlingar, mkt mer]

tack så mycket :)

2008-08-11 @ 22:20:57
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hehe var ju synd att jag läste det så sent din kommentar.men vi får ta thai garden nästa gång kanske ? ;)

2008-08-11 @ 22:25:58
Postat av: Linda

precis det är läskigt..

2008-08-11 @ 23:01:06
URL: http://liiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0