Aldrig mer fylleinlägg! :D

Skrönan om att man mår bättre dagen efter man festat om man äter innan man lägger sig måste vara världens största lögn. Idag har jag mått så fruktansvärt dåligt och har inte tagit mig upp förrän nu, Pickabela ligger fortfarande ;D Har hunnit ta mig en dusch och det hjälper ju alltid till så att man blir lite piggare. Jag tror det är det där jävla vinet vi drack som gjorde att jag mådde illa, eller den mängd tequila som passerade strupen igår. Jag tror nästan att de är tequilans fel. Full var jag iaf! Fortfarande grymt jävla besviken på den här staden och det ska bli så fruktansvärt skönt att få börja tvätta och packa idag, att riktigt få känna att jag är påväg att lämna det här! Har faktisk haft lite ångest, längtat till norpan och jag har saknat Jenny och Emelie fruktansvärt mkt men jag vet att jag kommer sakna mina syskonbarn och familj ännu mer när jag är där nere, meeen de är bara att härda ut :D Vet då iaf nu att flytta tillbaka hit är inget jag tänker göra förrän jag har en liten i magen. Nu blir det en morgoncigg och sen ska jag upp och banka på gudinnans dörr och se om hon lever. Ha en underbar bakisdag! Btw, såg att jag inte hade några bakistroller.. KATASTROF!



Saknar norrköping och allt jävla vatten <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0