14 timmar senare..

vaknar jag mer utvilad än någonsin :) Förrutom ett samtal i natt så har jag sovit i sträck och det är så underbart! Jag behövde verkligen det. Förkylningen är ett helvete iaf, kan inte andas med näsan men de som känner mig vet nog att det kan jag i stort sett aldrig. Ont i halsen har jag också + att jag hostar. Nåja, det är bara en förkylning, hade kunnat vara värre saker! Blir väl att hacka ner några fisherman och värma dom med mjölk, det är alltid ett bra sätt då man ska kurera halsen och få upp bihålorna. I natt jobbar jag, skräll? 2 nätter på raden nu sen är jag ledig i 4 nätter! Tadaaaam! Fan va skönt ska bli!!! Nu ska jag gå och snyta mig och sen blir det en dusch. 
BTW!! Jag har hittat en att se In Flames med!! Fredrik såklart! Jag vet ingen på den här jorden som älskar in flames så mycket som honom. Om jag hade tänkt efter så skulle jag ha ringt till han direkt :) När det kommer till in flames så får man aldrig ett nekande svar av honom. Roligt iaf :) Vill någon följa med? Jag vill att ALLA ska följa och bli frälsta av älskade älskade Anders <3





Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

haha inte då =) hur gammal är du?

kram

2008-08-08 @ 08:44:10
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0