Uppe med tuppen!!

Idag var jag upp tidigt, närmare bestämt redan vid 8. Sotarn skulle hit och dom kom relativt tidigt, var dock inte hemma då dom var hit för då var jag på Ica och handlade lite saker som jag behöver till min frunch som jag ska laga till nu. Blir en kycklinggryta med massa wokgrönsaker, får se hur det smakar då det blir klart men tror att det blir bra :P Efter maten blir det att dra på sig mjukisbrallorna och sen plugga för hela slanten, just nu spelar Sonata Arctica på högsta volym så det kan inte bli bättre. De ringde om ett jobb idag, de har valt ut 5 personer som dom gillade efter deras CV, vettefan hur jag ska ta det för min cv suger med tanke på att jag inte kan skriva en sån, måntro om de blev intresserade för att jag är norrlänning? Vida känt att de gillar norrlänningar här nere ;D Vem kan klandra dom? Vi är one of a kind!
Måste bara säga att jag gillar en låt schjuuuuukt mycket från Unia. Slänger upp den så ni inte går minste om denna underbara låt. Sonata Arctica - Paid in full



Texten på den här låten är så klockren, tror alla känner igen sig i den..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0