Tungt sinne idag..

bakis som ett svin och mår dåligt pga det, mår dåligt av andra anledningar också men det orkar jag inte blogga eller tänka på. Ikväll ska Emelie på tackfest, jag blir alltså själv om jag nu inte drar dit då trappan öppnar vid 22, får se hur jag mår senare :P Borde nog studera egentligen men det får bli senare idag eller imorgon, kommer inte kunna fokusera på ngt just nu. Har varit iväg på affären, köpte typiska bakisgrejjer, cola, chirre och fika :P Blev lite fun light och kaffe också :D Drog förbi systemet och köpte vin, vill ha det hemma om jag känner att jag blir sugen någon kväll :P Nu blir det en dusch och sen ska jag gå ner till Emelie för jag känner att jag inte vill va ensam just nu. Ha de gott!



Tonerna från Robert läker mig idag <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0