SONATA ARCTICA!!!!

Jag tänkte att jag skulle skriva lite om världens bästa grej som händer imorgon. Jag tror ingen har missat att jag och Emelie ska åka till Huskvarna imorgon och se finsk powermetal ;D Som jag har längtat, det var 6 år sedan jag såg grapparna så det är på tiden, dock missar jag årets roligaste fest men det får fan vara värt det! Det blir rock n roll för hela slanten ;D Så imorgon blir en dålig bloggdag, jag bjuder på ett inlägg just innan jag åker sen så kommer jag inte skriva något förrän jag kommer hem vilket är lördag förmiddag och då jävlar får ni en reserapport samt en jävla massa bilder på Tony Kakkos vackra nuna.
Emelie sitter och smörjer på min tatuering, samtidigt säger hon hur äcklig den är :P Den är slemmig säger hon och hon vill att jag ska gå in i duschen så hon får tvätta av den. Bäst att lyda även om det bara är salva på den och det är de som gör den lite grisig. Nåväl, jag ska iväg till trappan så det är bäst att göra sig i ordning.
Känner att jag har tappat bloggtagget, allt jag skriver blir dåligt och tråkigt, jag orkar inte heller tänka efter så att jag kanske någon gång får till en rolig del i inläggen. Förr kom det av sig självt, kanske dags för en bloggpaus så att jag får lära mig att andas ;D
Nu ska jag röka och dricka mitt otroligt goda kaffe, har ni testat göra kaffe i en bryggare som inte har glasbägaren där kaffet ska åka ner i? Inte? Välkommen till bäckgatan, kom så bjuder jag på kaffe!! Fråga Emelie, hon älskar't! Om ni inte orkar fråga henne så kan ni helt enkelt gå in på hennes blogg och läsa hennes kafferecension. Http://emhoe.blogg.se

Emelie, jag ongrar mig!





Kommentarer
Postat av: Slempa

Det har du så jävla rätt i din helosanberoende slemgris! Vem är det som är slemmig nu va? Va? va? muckar lite Jag älskar't (allt utom ditt kaffe)!

2008-10-30 @ 17:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0