Plättar med sylten pååå

det är så gott att få! Nu ska jag knata iväg till affären och inhandla ägg och mjölk, det står plättar på matsedeln idag då det var ett önskemål av Emelie! Känns inte roligt att gå ut då jag helst vill sitta inne idag och ruttna men nikotinbegäret är för stort så jag är tvungen. Jag hade behövt mina vänner idag, jag saknar dom hur mkt som helst men det är ju trotsallt inte så jävla länge till jag får träffa dom, längtar sönder mig och hoppas att den här tiden ska gå snabbt! En vän skickade en bild till mig idag och jag kan inte sluta skratta åt det, det gjorde min dag!! Tack raring :)



Ni fattar ju inte! hahahaha





Kommentarer
Postat av: mikkis

på tal om annat, längtar tills du kommer hem, har haft en jobbig tid å det ska bli så kul att få släppa loss med dej gumsan!!! ps, du får ingen födelsedagspresent på posten utan det blir nåt när du kommer "hem" istället, puuuuss!!

2008-10-15 @ 20:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0